Τρόποι Πληρωμής

1. Πληρωμή με Χρεωστική ή Πιστωτική Κάρτα

Μπορείς να εξοφλήσεις την παραγγελία σου με οποιαδήποτε χρεωστική ή πιστωτική κάρτα VISA, Mastercard, American Express και Diners.
Με την πιστωτική σου κάρτα μπορείς να εξοφλήσεις την παραγγελία σου. 

2. Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση

Μπορείς πάντα να εξοφλήσεις την παραγγελία σου σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς (IBAN) των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε :

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: GR0301101880000018863552503

EUROBANK: GR1502601070000290200969066

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR8101721050005105072383511

*Μόλις πραγματοποιήσεις την κατάθεση σου στείλε μας ο αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στο info@hypc.gr , αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση της. Η αποστολή της παραγγελίας θα πραγματοποιηθεί μετά την ταυτοποίηση της πληρωμής.

Έξοδα Αποστολής

Για παραγγελίες αξίας 100€ και άνω τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα.

Για παραγγελίες αξίας κάτω των 100€ τα μεταφορικά έξοδα διαμορφώνονται ως εξής:

  • 3€ για παραδόσεις εντός του δικτύου διανομής του Πλαισίου (Αθήνα, Θεσσαλονίκη Πάτρα, Λάρισα, Χαλκίδα, Μέγαρα, Κόρινθο, Λουτράκι, Σαλαμίνα και όλη την Κρήτη).
  • Σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα για την υπόλοιπη Ελλάδα, ανάλογα με τον όγκο και το βάρος της παραγγελίας:

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 35€

 

2kg

2-4kg

4-6kg

>6kg

ΜΙΚΡΟ ΔΕΜΑ

3€

5€

6€

8,5€

ΜΕΓΑΛΟ ΔΕΜΑ

4€

6€

8,5€

10€

Όροι Αποστολής

Τόπος και χρόνος παράδοσης
Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους.
Οι παραγγελίες των προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με την ένδειξη «Διαθέσιμο για αποστολή» εκτελούνται και τα προϊόντα παραδίδονται εντός επτά (7) εργασίμων ημερών στις περιοχές Αττικής, από την αποδοχή της κάθε παραγγελίας από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00 – 16:00) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Σε περίπτωση που η προθεσμία λήγει σε μη εργάσιμη, τότε παρατείνεται μέχρι την επομένη εργάσιμη ημέρα.
Η παράδοση των προϊόντων με ένδειξη «Διαθέσιμο για αποστολή» σε περιοχές που δεν ανήκουν στις προ αναφερθείσες πλην των εξαιρέσεων που έπονται, γίνονται και πάλι εντός επτά (7) εργασίμων ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
Κατ’ εξαίρεσιν, σε περιπτώσεις αποστολής προϊόντων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές (ακριτικές ή νησιωτικές περιοχές), η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί και μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής αναλόγως τον υφιστάμενων μέσων μεταφοράς, της δυσχέρειας, της απόστασης κ.λ.π.
Τα προϊόντα με ένδειξη «Διαθέσιμο – Ειδική Παραγγελία » τα οποία τίθενται σε πώληση μόνο από το ηλεκτρονικό κατάστημα παραδίδονται εντός επτά (7) εργασίμων ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας.

Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής ορίζονται μονομερώς από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα σε παραγγελία από προμηθευτές (με την ένδειξη «Αναμένεται Σύντομα/Κατόπιν Παραγγελίας») αποστέλλονται μετά την συλλογή όλων των προϊόντων στις κεντρικές αποθήκες της εταιρίας. Δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας εφόσον αυτά παραληφθούν σε διαφορετικούς χρόνους από προμηθευτές ή εφόσον προέρχονται από διάφορους αποθηκευτικούς χώρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
Οι ανωτέρω προθεσμίες σε περίπτωση γεγονότων ανώτερης βίας εκτός του ελέγχου και της επιρροής της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, όπως σεισμοί, ακραία καιρικά φαινόμενα, πανδημίες (ενδεικτικά COVID 19 κλπ), στάσεις, εξεγέρσεις, αποφάσεις αρμοδίων Αρχών που περιορίζουν τη δραστηριότητα των εμπλεκομένων στην εκτέλεση των παραγγελιών και πωλήσεων φορέων και υπηρεσιών, καθυστερήσεις των προμηθευτών στις παραδόσεις κλπ. είναι πιθανόν να παραταθούν για εύλογο διάστημα λόγω των εκτάκτων συνθηκών. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, όμως δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις ή προσωρινή αδυναμία της να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της από τα παραπάνω αιτίες.

Τρόπος παράδοσης παραγγελίας – χρεώσεις για παραδόσεις

Παραδόσεις σε περιοχές εντός του Δικτύου Διανομής της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ – υποχρεώσεις:
Στο Δίκτυο Διανομής της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ορίζεται ότι υπάγονται η περιοχή της Αττικής.
Τα παραδοτέα στις ανωτέρω περιοχές και πόλεις, κατόπιν της παραγγελίας, προϊόντα και υπηρεσίες αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής. Η αποστολή των πωληθέντων γίνεται χωρίς χρέωση του πελάτη, ανεξαρτήτως μεγέθους των παραδοτέων, εφόσον το συνολικό τίμημα της παραγγελίας υπερβαίνει το ποσό των 99,00 ευρώ. Για όλες τις παραγγελίες αξίας κάτω των 99,00 ευρώ ο πελάτης επιβαρύνεται με κόστος μεταφοράς 3,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ, ανεξαρτήτως του μεγέθους τους.

Παραδόσεις σε λοιπές περιοχές της Επικράτειας
Σε περίπτωση που ο πελάτης ορίσει στην παραγγελία που θα διαβιβάσει, τόπο παράδοσης εκτός των περιοχών που στην προηγούμενη παράγραφο αναφέρονται (δηλαδή εκτός πολεοδομικών συγκροτημάτων Αθήνας), τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να αναθέσει την μεταφορά των προϊόντων σε συνεργαζόμενη επιχείρηση μεταφορών, χωρίς και πάλι επιπλέον χρέωση του πελάτη για την αποστολή του είδους, παρά μόνον στην περίπτωση που η αξία της παραγγελίας υπολείπεται του ποσού των 99 ευρώ ως άνω αναφέρεται, οπότε υπάρχει η ίδια χρέωση μεταφορικών ποσού 3,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ. Σε κάθε περίπτωση παράδοσης εμπορευμάτων από συνεργαζόμενη επιχείρηση μεταφορών και όχι από ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύται για τους χρόνους αποστολής των διαθεσίμων προϊόντων ως άνω, εφόσον δεν συντρέχουν έκτακτες, απρόβλεπτες συνθήκες και περιστατικά ανώτερης βίας. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα αλλά θα παραγγελθούν από προμηθευτή ή αναμένονται, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
1) Με την πάροδο δέκα (10) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας θα ενημερώνει τον πελάτη για τον πιθανό χρόνο παραλαβής ή για το γεγονός ότι ο προμηθευτής δεν έχει ακόμα παραδώσει τα είδη και ο χρόνος παραλαβής δεν μπορεί ακόμα να ορισθεί
2) Με την πάροδο είκοσι (20) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας θα επανέρχεται με νέο επικαιροποιημένο όμοιο μήνυμα.
Εφόσον παρέλθουν είκοσι (20) ημέρες από την αποδοχή της παραγγελίας και το προϊόν για λόγους που εκφεύγουν της ευθύνης της εταιρείας δεν έχει παραληφθεί από τον προμηθευτή, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα επικοινωνεί με τον πελάτη με κάθε πρόσφορο μέσο (τηλεφωνικά, ηλεκτρονική αλληλογραφία κλπ) ενημερώνοντάς τον για την καθυστέρηση. Στην περίπτωση αυτή τα μέρη δύνανται να συμφωνήσουν περαιτέρω αναμονή παράδοσης, είτε ο πελάτης θα δικαιούται να υπαναχωρήσει από την παραγγελία αζημίως για αμφότερα τα μέρη ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

Αποκλείεται η αντικαταβολή ως τρόπος εξόφλησης της παραγγελίας και ο πελάτης οφείλει να επιλέξει μεταξύ των λοιπών προτεινόμενων τρόπων

Το είδος παραδίδεται στο επίπεδο της οδού μπροστά στην είσοδο του κτηρίου όπου βρίσκεται η κατοικία ή η επιχείρηση του πελάτη χωρίς υποχρέωση μεταφοράς σε όροφο και ο πελάτης υποχρεούται να το παραλάβει στο χώρο αυτό και με δικά του μέσα να το οδηγήσει στη θέση προορισμού του.

 Ο κίνδυνος από την πώληση στην περίπτωση της μεταφοράς με εντολοδόχο της εταιρείας τρίτο μεταφορέα, μεταβαίνει στον αγοραστή κατά το χρόνο παράδοσης των πωληθέντων εκ μέρους του μεταφορέα. Σε περίπτωση επιλογής και ανάθεσης εκ μέρους του πελάτη, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον πελάτη κατά την παράδοση των προϊόντων προς το μεταφορέα. Για την ανάθεση της μεταφοράς σε συνεργαζόμενο μεταφορέα θα ενημερώνεται ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του ενώ θα ακολουθεί άμεση γραπτή συνεννόηση (με ηλεκτρονική αλληλογραφία) που μπορεί να επιβεβαιώνεται και με τηλεφωνική επικοινωνία αν κριθεί απαραίτητο, (τηλ. 210.5058270 και ώρες Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-16:00).

Ειδικοί κανόνες που αφορούν τις παραδόσεις βαρέων προϊόντων
Ειδικά για τις παραδόσεις βάρους άνω των 100 κιλών, οπουδήποτε και αν γίνεται η παράδοση δηλαδή ακόμα και σε περιοχή στην Αθήνα, η παράδοση του είδους πραγματοποιείται στο επίπεδο της οδού της δηλωθείσας στην παραγγελία διεύθυνσης παράδοσης. Εάν ο πελάτης επιθυμεί τη μεταφορά του είδους σε άλλο χώρο, πλην του προαναφερομένου, τότε θα πρέπει να επιλέξει την υπηρεσία μεταφοράς σε όροφο (στην οποία περιλαμβάνεται κατά περίπτωση και αναλόγως των αναγκών πρόσθετο προσωπικό για την εκφόρτωση και μεταφορά ή/και υπηρεσία γερανού και κάθε άλλο μέσο που θα κριθεί απαραίτητο από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ) κατά την παραγγελία του είδους και να επιβαρυνθεί το σχετικό κόστος με βάση την ισχύουσα τότε τιμολογιακή πολτική. Η παράδοση των ειδών μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από την ίδια την εταιρία είτε μετά από συνεννόηση της εταιρείας με τον εκάστοτε προμηθευτή του είδους για την απευθείας παράδοση αυτού στην διεύθυνση που θα υποδείξει ο πελάτης.

Για τα θέματα σχετικά με παράδοση εμπορευμάτων ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τηλ. 210.5058270 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-16:00)

Δικαίωμα απόρριψης παραγγελίας προϊόντων εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

 Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να απορρίψει και να μην κάνει δεκτές παραγγελίες στις οποίες σωρευτικά:
– Ο πελάτης ζητά να εξοφλήσει την αξία της αγοράς με αντικαταβολή
– Η παραγγελία αφορά μεγάλο/α σε μάζα προϊόν/ντα όπως ενδεικτικά βάρους άνω των 100 kg.

 Αντίθετα, υποχρεούται να δεχθεί μία τέτοια παραγγελία εφόσον ο πελάτης δεχθεί έναν εναλλακτικό τρόπο πληρωμής που τα μέρη θα συμφωνήσουν μεταξύ τους εγγράφως.

Γενικοί οροί περί αποστολής προϊόντων και υπηρεσιών
Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση υποχρεουμένη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ – ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ!
Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά του προϊόντος προς εσάς. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Στην περίπτωση που διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να δηλωθεί άμεσα στο μεταφορέα. Παρακαλούμε άμεσα όπως επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωσή σας, προκειμένου να πραγματοποιηθεί ο σχετικός έλεγχος για πιθανή ζημία κατά την παράδοση του προϊόντος, ώστε εν συνεχεία να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε και προχωρήσουμε το σχετικό σας αίτημα για επιστροφή του προϊόντος. Διευκρινίζεται ότι σε μια τέτοια περίπτωση οι χρόνοι εκτίμησης της ύπαρξης ζημίας κατά τη μεταφορά επαφίονται στην επιφορτισμένη με την πραγματογνωμοσύνη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία που πραγματοποίησε την παράδοση.

Παραλαβή από το κατάστημα
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει στον πελάτη την δυνατότητα παραλαβής των πωληθέντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος προϊόντων και υπηρεσιών, όταν αυτά είναι διαθέσιμα, από το φυσικό κατάστημα που διατηρεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Ειδικότερα, ο πελάτης δικαιούται να επιλέξει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος το/τα προϊόν/ντα που αυτός επιθυμεί να παραλάβει από κατάστημα, εφόσον το είδος είναι διαθέσιμο προς παράδοση στο κατάστημα αυτό, αποπληρώνοντας το τίμημα των προϊόντων αυτών με μετρητά ή με χρέωση πιστωτικής κάρτας, κατά την παραλαβή των προϊόντων από το εν λόγω κατάστημα, που θα έχει ήδη επιλέξει.
Η δυνατότητα αυτή παρέχεται για παραλαβή την ίδια ημέρα (εφόσον το είδος είναι διαθέσιμο). Ο πελάτης θα δύναται να προσέλθει στο κατάστημα, για την παραλαβή των πωληθέντων, μετά την πάροδο τουλάχιστον μισής ώρας από την υποβολή της παραγγελίας του μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (για παράδειγμα, αν ο πελάτης προβεί σε παραγγελία την 14:00 μ.μ., θα δύναται να την παραλάβει από το κατάστημα που έχει επιλέξει τουλάχιστον μετά τις 14:30 μ.μ.).

 Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιος χρήστης προβαίνει σε καταχρηστική άσκηση της δυνατότητας αυτής που του παρέχεται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (π.χ. επανειλημμένη παραγγελία ειδών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και μη παραλαβή αυτών από το κατάστημα, κλπ.), η τελευταία δύναται να αποκρούσει και αρνηθεί την παραγγελία του εν λόγω χρήστη μέσω της δυνατότητας παραλαβής από το κατάστημα. Σε περίπτωση δε που ο πελάτης δεν προσέλθει στο κατάστημα για την παραλαβή των πωληθέντων (ήτοι, παραλαβή των πραγμάτων και αποπληρωμή του τιμήματος) στη διάρκεια της ως άνω αναφερόμενης προθεσμίας, τότε η παραγγελία αυτοδικαίως ακυρώνεται, τελούσα υπό τη διαλυτική αίρεση της ως άνω εμπροθέσμου εκ μέρους του πελάτη εκπλήρωσης των υποχρεώσεών του. Παράταση της προθεσμίας χωρεί μόνον για λόγους ανώτερης βίας, εφόσον αυτοί γνωστοποιηθούν εμπρόθεσμα εκ μέρους του πελάτη και βεβαιωθούν εγγράφως. Στην περίπτωση της ακύρωσης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υπέχει ουδεμία ευθύνη εκ της αιτίας αυτής.

Προϊόν διαθέσιμο μόνο σε κατάστημα
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει στον πελάτη την δυνατότητα ενημέρωσης σχετικά με προϊόντα τα οποία βρίσκονται σε φυσικά καταστήματα που διατηρεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Δεν παρέχεται η δυνατότητα δέσμευσης ή υποβολής παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος για προϊόν με την συγκεκριμένη σήμανση, η οποία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο χαρακτηρισμός “Διαθέσιμο μόνο σε κατάστημα” δεν είναι δεσμευτικός ως προς την ακρίβεια του και μπορεί να επιβεβαιωθεί από τον πελάτη μόνο κατά την επίσκεψη στο εκάστοτε κατάστημα, προχωρώντας εκεί εάν το επιθυμεί, σε αγορά. Η ενημέρωση σχετικά με τα καταστήματα που διαθέτουν το εν λόγω προϊόν δύναται να διαφοροποιείται χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση, ανάλογα με το διαθέσιμο απόθεμα.

Αρμόδιος για την παραλαβή εκ μέρους του πελάτη
Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας.

Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύται για τους χρόνους αποστολής των διαθεσίμων προϊόντων ως άνω, εφόσον δεν συντρέχουν έκτακτες, απρόβλεπτες συνθήκες και περιστατικά ανώτερης βίας. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα αλλά θα παραγγελθούν από προμηθευτή ή αναμένονται, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
1) Με την πάροδο δέκα (10) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας θα ενημερώνει τον πελάτη για τον πιθανό χρόνο παραλαβής ή για το γεγονός ότι ο προμηθευτής δεν έχει ακόμα παραδώσει τα είδη και ο χρόνος παραλαβής δεν μπορεί ακόμα να ορισθεί
2) Με την πάροδο είκοσι (20) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας θα επανέρχεται με νέο επικαιροποιημένο όμοιο μήνυμα.
Εφόσον παρέλθουν είκοσι (20) ημέρες από την αποδοχή της παραγγελίας και το προϊόν για λόγους που εκφεύγουν της ευθύνης της εταιρείας δεν έχει παραληφθεί από τον προμηθευτή, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα επικοινωνεί με τον πελάτη με κάθε πρόσφορο μέσο (τηλεφωνικά, ηλεκτρονική αλληλογραφία κλπ) ενημερώνοντάς τον για την καθυστέρηση. Στην περίπτωση αυτή τα μέρη δύνανται να συμφωνήσουν περαιτέρω αναμονή παράδοσης, είτε ο πελάτης θα δικαιούται να υπαναχωρήσει από την παραγγελία αζημίως για αμφότερα τα μέρη ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

Επιστροφές χρημάτων & προϊόντων

Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων
Παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του; Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις για το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του. Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση. Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω για την περίπτωση στην οποία εμπίπτετε:

Επιστροφή λόγω άσκησης του Δικαιώματος Υπαναχώρησης (κατ’ άρθρο 3 του ν. 2251/94 ως ισχύει)
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντάς μας το προϊόν.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:
– το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν
– η σχετική δήλωσή σας γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς

Έξοδα Αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα).

Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων: Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που αποστέλλεται σε η Δήλωση σας Υπαναχώρησης.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος:
Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω (λ.χ. στην περίπτωση της υπαναχώρησης), θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:
– Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
– Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.

Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.

Προϋπόθεση για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του να είναι η αυθεντική, σε άριστη κατάσταση, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων ή ανταλλακτικών και σε όσες το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% ή και λιγότερο της αξίας τιμολόγησης.

Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τυχόν δεδομένων ή άλλων στοιχείων αποθηκευμένων στη επιστρεφόμενη συσκευή και θα πρέπει να εξασφαλίσετε πριν την αποστολή του προϊόντος ότι σε αυτό δεν υπάρχουν καθόλου δεδομένα και είναι στην αρχική / εργοστασιακή κατάσταση.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως λ.χ. προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή/και είναι σαφώς εξατομικευμένα, προϊόντα που λόγω της φύσης τους είναι, μετά την παράδοση, αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί ή/και αν έχετε προμηθευθεί από εμάς ψηφιακό περιεχόμενο μη παρεχόμενο σε υλικό φορέα και ξεκίνησε η εκτέλεση, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγεία ή της υγιεινής εφόσον έχουν αποσφραγιστεί ή μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, καθώς και ηχητικών ή οπτικών εγγραφών αναλώσιμων εκτυπωτών, προγραμμάτων και λογισμικού που έχουν αποσφραγιστεί

Φόρμα Υπαναχώρησης :
Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν για την εν’ λόγω περίπτωση, θα πρέπει να συμπληρώστε τη σχετική «Φόρμα Υπαναχώρησης» πατώντας εδώ

Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία.

  • Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου εν συνεχεία και να σας αποστείλουμε το ορθό προϊόν.
  • Επιστροφή Χρημάτων: ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος: Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω, θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:
    – Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
    – Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.
  • Φόρμα Επιστροφής :
    Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν για την εν’ λόγω περίπτωση, θα πρέπει να συμπληρώστε τη σχετική «Φόρμα Επιστροφής» πατώντας εδώ

Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε γιατί θεωρείτε ότι έχει ελάττωμα, απευθυνθείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας προκειμένου να γνωστοποιήσετε την περίπτωσή σας και να λάβετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες κατευθύνσεις και πληροφορίες.

Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από εσάς, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται ρητά για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από τους εκάστοτε αρμόδιους τεχνικούς.

ΠΡΟΣΟΧΗ

– Ειδικότερα για τις περιπτώσεις ζημίας κατά τη μεταφορά του προς παράδοση προϊόντος σε εσάς παρακαλούμε λάβετε υπόψη τα προβλεπόμενα στην σχετική παράγραφο «ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ» στην ενότητα “Τρόποι Αποστολής”.

– Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής: σε περίπτωση που μόλις παραλάβατε το προϊόν και αυτό παρουσιάζει τεχνικό πρόβλημα, σας προτείνουμε να συμβουλευτείτε και την σχετική παράγραφο στην ενότητα Εγγυήσεις – Service αναφορικά με τα Dead-On-Arrival (DOA) προϊόντα για όσες περιπτώσεις υπάρχει και προβλέπεται από τον κατασκευαστή συγκεκριμένη διαδικασία αντικατάστασης, η οποία αναφέρεται ως διαδικασία Dead-On-Arrival ή “DOA”

– Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: Σε περίπτωση που το προϊόν σας εμφανίσει τεχνικό πρόβλημα και χρειάζεται επισκευή θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο Service Center. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την παράγραφο Εγγυήσεις – Service.

 

Έξοδα αποστολής: οι αποστολές προς το Service Center γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος.

Χρέωση ελέγχου συσκευής: θα πρέπει πριν την αποστολή του προϊόντος, να ενημερωθείτε για ενδεχόμενες χρεώσεις ελέγχου της συσκευής από το Service Center

Αρχεία και Δεδομένα στο προϊόν: η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τυχόν δεδομένων ή άλλων στοιχείων αποθηκευμένων στη συσκευή και θα πρέπει να εξασφαλίσετε πριν την αποστολή του προϊόντος προς το Service Center ότι έχετε εξασφαλίσει τα δεδομένα αυτά. Επίσης θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι εντός της συσκευής δεν υπάρχουν προσωπικά δεδομένα δικά σας ή τρίτου προσώπου Η φύλαξη, αποθήκευση, η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των στοιχείων και δεδομένων σας που υπήρχαν στο προϊόν που αποστέλλετε στο Service Center, ανήκει στην αποκλειστική ευθύνη σας.

Άρνηση παραλαβής της επισκευής σας: σε περίπτωση κατά την οποία δεν παραλάβετε το προϊόν από το Service εντός τριών μηνών από την ημερομηνία αποστολής του στο Service, θεωρείται ότι παραιτείστε από την κυριότητα του καθώς και από κάθε αξίωση κάθε διεκδίκησης αποζημίωσης.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες επιστροφές (εκτός αποστολών service) γίνονται στο κατάστημα Κηπουπόλεως 25, Περιστέρι, 12137

Εγγυήσεις – Service

Εγγυήσεις

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από εμπορική εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή ή την επιχείρηση που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή την επιχείρηση που επιθέτει στο προϊόν τα σήματα της εμφανιζόμενη ως κατασκευαστής (εφεξής “ο Προμηθευτής“), καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο ως άνω και σε εγκεκριμένα από αυτόν «Κέντρα Επισκευής» (Service Centers – Πάροχοι εγγύησης), και η οποία σας καλύπτει, πέραν των σχετικών νομίμων δικαιωμάτων σας.

Σχετικά με την ΕΜΠΟΡΙΚΗ Εγγύηση

Για πληροφορίες σχετικά με την ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ του προϊόντος που αγοράσατε, παρακαλούμε ανατρέξτε στις πληροφορίες του προϊόντος, καθώς και στη συσκευασία του προϊόντος. Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του εκάστοτε Προμηθευτή (ως αυτός παραπάνω ορίζεται) και να ανατρέξετε και στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του Προμηθευτή περιλαμβάνονται στο προϊόν, ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση του προϊόντος.

Σημειώνουμε τα εξής:

– Ο Προμηθευτής  κάθε προϊόντος ορίζει τι ισχύει σχετικά με την εμπορική εγγύηση του εν λόγω προϊόντος ή υπηρεσίας, και ο τρόπος κάλυψης της εξαρτάται από και αποτελεί απόφαση αυτού και όχι του καταστήματός μας.

– Κάποιοι Προμηθευτές, διακρίνουν τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης που παρέχουν, ανάλογα με το αν είστε καταναλωτής ή όχι ήτοι αν αγοράσατε το προϊόν για προσωπική χρήση, διάκριση και διάρκεια που εξαρτάται από και αποτελεί απόφαση του Προμηθευτή και όχι του καταστήματός μας.

– Για ορισμένα προϊόντα επιπρόσθετα προβλέπεται από Προμηθευτές η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival). Για σχετικές πληροφορίες παρακαλώ ανατρέξετε στη σχετική ενότητα παρακάτω.

Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε ανατρέξτε και στη συσκευασία του προϊόντος. Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του κατασκευαστή. Για γενικές πληροφορίες σχετικά με τις εμπορικές εγγυήσεις των προϊόντων, εάν προβλέπεται από τον κατασκευαστή εμπορική πολιτική αντικατάστασης DOA αλλά και για τα στοιχεία επικοινωνίας με τα «Service Centers» ανά κατηγορία προϊόντων για την Ελληνική Επικράτεια, συμβουλευτείτε την πληροφοριακή Εφαρμογή ενημέρωσης Service που θα βρείτε παρακάτω.

Σχετικά με την ΝΟΜΙΜΗ Εγγύηση

Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ήτοι τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών του Αστικού Κώδικα καθώς επίσης και από τις διατάξεις περί προστασίας του καταναλωτή, στην περίπτωση που οι δεύτερες τυγχάνουν εφαρμογής, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την Εμπορική Εγγύηση που προσφέρει ο Κατασκευαστής/Προμηθευτής του εκάστοτε προϊόντος. Η επιχείρηση μας έχει την πλήρη ευθύνη και αναλαμβάνει όλες τις δεσμεύσεις που προβλέπονται από νόμο και τις διατάξεις του σχετικά με τα δικαιώματα σας σαν αγοραστής ή/και καταναλωτής και το αφορούν.

Ειδικότερα σχετικά με τις διατάξεις περί πώλησης του Αστικού Κώδικα:

Οι Πωλητές προϊόντων, όπως εν προκειμένω το κατάστημά μας, σύμφωνα με τις διατάξεις περί πώλησης του Αστικού Κώδικα (αρ. 534επ.) είναι υποχρεωμένοι να παραδίδουν προϊόν χωρίς πραγματικά ελαττώματα, ελεύθερο από δικαιώματα τρίτων, ως κατά τον Αστικό Κώδικα ανταποκρινόμενο στη σύμβαση πώλησης. Για τον προσδιορισμό των εύλογων προσδοκιών σας ως αγοραστή στο πλαίσιο ανταπόκρισης του προϊόντος στη σύμβαση πώλησης, λαμβάνονται υπόψη οι δημόσιες δηλώσεις – παρουσιάσεις του καταστήματός μας ή λ.χ. προμηθευτή του αναφορικά με το προϊόν, ιδίως στο πλαίσιο διαφήμισης ή επισήμανσης.
Δεν ευθυνόμαστε για μη ανταπόκριση του προϊόντος στην περίπτωση που κατά τη σύναψη της σύμβασης γνωρίζατε τη μη ανταπόκριση ή αυτή οφείλεται σε υλικά που χορηγήσατε εσείς. Επίσης ειδικότερα για πράγμα με ψηφιακά στοιχεία στη σύμβαση πώλησης, το κατάστημά μας δεν ευθύνεται και δε συντρέχει έλλειψη ανταπόκρισης του πράγματος με ψηφιακά στοιχεία στη σύμβαση, όταν αυτή απορρέει αποκλειστικά από την απουσία συγκεκριμένης ενημέρωσης, την οποία δεν εγκαταστήσατε ως ο αγοραστής εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την παροχή της, εφόσον είχατε ενημερωθεί σχετικά με τη διαθεσιμότητα της ενημέρωσης και τις συνέπειες της μη εγκατάστασής της και η αδυναμία σας να εγκαταστήσετε την ενημέρωση ή η εσφαλμένη εγκατάστασή της από εσάς δεν οφειλόταν σε ατελείς οδηγίες εγκατάστασης που σας παρασχέθηκαν. Σε κάθε περίπτωση, αναγνωρίζετε και αποδέχεστε ότι οι εν λόγω ενημερώσεις επί ψηφιακών στοιχείων θα σας παρέχονται όπως και όταν αντίστοιχα παρασχεθούν από τον κατασκευαστή/ προμηθευτή του εκάστοτε προϊόντος.
Ειδάλλως, ως πωλητής το κατάστημά μας εγγυάται σε κάθε αγοραστή, όπως εν προκειμένω εσάς, ότι τα προϊόντα που πωλεί συμμορφώνονται με τη συναφθείσα σύμβαση πώλησης για περίοδο δύο ετών μετά από την παράδοση του προϊόντος στον αγοραστή, εφόσον διαπιστωθεί ότι η έλλειψη ανταπόκρισης που εμφανίστηκε στο προϊόν εντός διετίας από την παράδοση υφίστατο ήδη κατά τον χρόνο παράδοσης. Μάλιστα, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός ενός έτους από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση (εκτός εάν κάτι τέτοιο αποδεικνύεται διαφορετικά ή το τεκμήριο αυτό είναι ασυμβίβαστο με τη φύση του αγαθού ή τη φύση της έλλειψης). Σημειώνουμε ότι ειδικά για την περίπτωση σύμβασης που εκτελείται με διαρκή παροχή ψηφιακών στοιχείων, τα δικαιώματά σας ως αγοραστή που απορρέουν αποκλειστικά από τη μη ανταπόκριση του ψηφιακού στοιχείου παραγράφονται μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τη λήξη της συμβατικής διάρκειας – η έλλειψη ανταπόκρισης που συνδέεται με τα ψηφιακά στοιχεία και διαπιστώνεται κατά τη διάρκεια της σύμβασης τεκμαίρεται ότι υπήρχε καθ’ όλο το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε.
Τα δικαιώματά σας ως αγοραστή που απορρέουν αποκλειστικά από την αθέτηση από πλευράς μας της υποχρέωσης ενημέρωσης, παραγράφονται μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τη λήξη του χρόνου κατά τον οποίο οφείλεται η ενημέρωση. Σε μια τέτοια περίπτωση ευθύνης μας για έλλειψη ανταπόκρισης, παρέχεται σε εσάς ως αγοραστή η δυνατότητα αποκατάστασης της ανταπόκρισης, δικαιούμενοι για:

διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος ,εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες ,
• Ειδάλλως, και μόνο αν δεν πληρούται το παραπάνω, –μείωση του τιμήματος, ή, σε περίπτωση ουσιώδους έλλειψης ανταπόκρισης, –να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση ΜΟΝΟ σε περίπτωση που το κατάστημά μας αρνηθεί νομίμως να αποκαταστήσει -είτε δεν πρόκειται να προβεί ή δεν προβαίνει ολοσχερώς ή προσηκόντως σε αποκατάσταση -είτε παρά τις προσπάθειές μας για αποκατάσταση εμφανισθεί εκ νέου έλλειψη ανταπόκρισης -είτε η έλλειψη ανταπόκρισης είναι τόσο σοβαρή, ώστε να δικαιολογεί την άμεση μείωση του τιμήματος ή την υπαναχώρηση -είτε, τέλος, η έλλειψη ανταπόκρισης εκδηλωθεί εντός τριάντα (30) ημερών από την παράδοση του πράγματος και εσείς ο αγοραστής μας έχετε εγγράφως ειδοποιήσει για την έλλειψη ανταπόκρισης χωρίς υπαίτια καθυστέρηση.
• αποζημίωση, στην περίπτωση μη ανταπόκρισης από πταίσμα μας ή αν αναλάβαμε ευθύνη μας για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, για τη ζημία που δεν καλύπτεται από την άσκηση των ανωτέρω δικαιωμάτων ή για τη μη εκτέλεση της σύμβασης.

Έλεγχος / Διάγνωση

Σε κάθε περίπτωση, το κατάστημά μας επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις επιστροφές, συμβουλευτείτε την ενότητα «Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων».

Ανωτέρα Βία

Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.

Service

Εγγυήσεις – Service Refurbished: Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς και αυστηρά για το διάστημα που ορίζεται ανά προϊόν και παρέχεται από το επισκευαστικό κέντρο της συνεργαζόμενης εταιρείας ALFANET ΑΕ ΒΙ.ΠΑ. ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΤΚ: 57009 ΚΑΛΟΧΩΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (τηλ. 2310586150)
Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη τoυ νόμιμου παραστατικού αγοράς, όπου αναγράφεται και ο σειριακός αριθμός του μηχανήματος ή την ταυτοποίηση του σειριακού αριθμού του μηχανήματος.  
Η επισκευή θα γίνεται στις τεχνικές εγκαταστάσεις της ALFANET Α.Ε. ΒΙ.ΠΑ. ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ, με την προσκόμιση από εσάς, της συσκευής, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς προς το επισκευαστικό κέντρο είναι με επιλογή και ευθύνη σας.
Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων αποφασίζεται αποκλειστικά από το επισκευαστικό κέντρο.
Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του προϊόντος, αυτό αντικαθίσταται με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών ή και διαφορετικού κατασκευαστή. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής και αντικατάστασης η αξίωσή σας περιορίζεται  στο αντίτιμο που έχει καταβληθεί για το προϊόν.
-Τί ΔΕΝ καλύπτει η εγγύηση των Refurbished:
Οι προδιαγραφές για τις ανακατασκευασμένες οθόνες καθώς και τις οθόνες των φορητών Η/Υ προβλέπουν ότι η ύπαρξη μέχρι (3) τριών απειροελάχιστων σκούρων ή ανοιχτόχρωμων κουκίδων (pixels) καμένων (pixels), είναι απολύτως φυσιολογική και δεν αποτελεί αιτία επισκευής η αντικατάστασης της οθόνης.
Η εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών (π.χ. τροφοδοτικά, μπαταρίες, καλώδια, maintenance kit , fuser κ.τ.λ.) καθώς επίσης και βλάβες που έχουν προκληθεί από κακή χρήση όπως, φθορές, πτώση, ρίψη υγρών, σπασμένα ή αλλοιωμένα πλαστικά μέρη κ.τ.λ.
Προβλήματα που προέρχονται από το λειτουργικό σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση. Επίσης δεν καλύπτονται προβλήματα που έχουν προκληθεί από ιούς (virus). Ειδικότερα:
Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:
– Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από το εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο άτομο.
– Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή συνδεσμολογία, ατύχημα, πτώση, κραδασμούς, έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, υγρασία ή ρίψη υγρών.
– Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση .
– Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
– Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται με τρόπο που δεν ορίζεται από τις κατασκευαστικές προδιαγραφές ή σε απρόβλεπτο για τον κατασκευαστή περιβάλλον.
– Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματά (π.χ. ιούς, προγράμματα over clocking) που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
– Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.
– Δεν παρέχεται εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για ζημία που προκλήθηκε από λανθασμένη εγκατάσταση ή χρήση
– Δεν παρέχεται εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για Προϊόντα Τρίτων, Λογισμικό και Υλικό Αναβάθμισης
 

ΠΡΟΣΟΧΗ – ΖΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Σε περίπτωση που το προϊόν που μόλις παραλάβατε, έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, αυτό δεν αφορά κάλυψη εμπορικής εγγύησης του κατασκευαστή και θα πρέπει να ανατρέξτε για οδηγίες στην ενότητα Τρόποι Αποστολής – Παραλαβής.

Κόστος Αποστολής προς το Service Center

Οι αποστολές από και προς τα κέντρα επισκευών γίνονται πάντοτε με δικό σας μέσο και κόστος, εκτός των περιπτώσεων που προβλέπεται κάποια ειδική διαδικασία από τον κατασκευαστή. 

Αντικατάσταση Προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα από την παράδοση – DOA

Έκτος από τα οριζόμενα ως ανωτέρω στο νόμο δικαιώματα, για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival).

Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή, αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά και ισχύει συνήθως για λίγες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ισχύει διαφορετικός χρόνος για κάθε προϊόν από 3 έως 30 ημέρες ανάλογα με τον κατασκευαστή). Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης εντός του προβλεπόμενου από την διαδικασία χρόνου.

Σημείωση: στην περίπτωση κατά την οποία προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν θα πρέπει να αποστέλλεται σε εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον εκάστοτε κατασκευαστή. Λόγω του ότι κάποιοι κατασκευαστές ενδέχεται να παρέχουν υποστήριξη στον χώρο σας, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε εκ’ των προτέρων με τον πάροχο της εγγύησης ώστε να ενημερωθείτε για τις επιπλέον δυνατότητες – παροχές εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής.

Διαδικασία:

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος λόγω DOA, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση εντός της εργοστασιακής του συσκευασίας, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά την συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών.

Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center η οποία θα πρέπει να συνοδεύει το προϊόν κατά την επιστροφή και να ολοκληρώνεται η επιστροφή εντός των καθορισμένων χρονικών ορίων όπου αυτά υπάρχουν.

Η αποστολή προς τα εξουσιοδοτημένα Service Centers γίνεται με δικά σας μέσα και κόστος εκτός αν προβλέπεται κάτι διαφορετικό από τον κατασκευαστή.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «Service Center» καθώς και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.

*Πολιτική – Διαδικασία Αντικατάστασης DOA Refurbished:

Επιπλέον όλα τα refurbished προϊόντα καλύπτονται από DOA (Dead On Arrival) του προμηθευτή επτά (7) ημερών από την πώληση τους, περίοδο στην οποία, αφού βεβαιωθεί το ελάττωμα από το επισκευαστικό κέντρο της συνεργαζόμενης εταιρίας (ALFANET ΑΕ ΒΙ.ΠΑ. ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΤΚ: 57009 ΚΑΛΟΧΩΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ), το προϊόν αντικαθίσταται ή πιστώνεται το αντίστοιχο τίμημα. Ο χρόνος των επτά (7)  ημερών θα επιβεβαιώνεται από το σχετικό παραστατικό πώλησης (τιμολόγιο / απόδειξη) που θα συνοδεύει το επιστραφέν προϊόν. Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του προμηθευτή που παρέχει την δυνατότητα DOA ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο επισκευαστικό κέντρο του και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο service center της συνεργαζόμενης εταιρίας, καθώς και τα έξοδα μεταφοράς, επιβαρύνουν εκείνον, εφόσον το προϊόν αποσταλεί σε αυτόν με τη μεταφορική που θα υποδείξει. Σε περίπτωση που το εν λόγω προϊόν δεν επιδέχεται επισκευή ή θα καθυστερήσει πολύ το ανταλλακτικό του, αντικαθίσταται με αντίστοιχο προϊόν που υπάρχει άμεσα σε στοκ. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής και αντικατάστασης η αξίωσή σας περιορίζεται  στο αντίτιμο που έχει καταβληθεί για το προϊόν.